Thorins TrädgårdKlicka här för att komma till startsidan för Thorins Trädgård Om Thorins Trädgårdar Maila mig Dagens bild Kolla på Sara och Theas foton Från ax till limpa Snygga kombinationer Marits favoriter Klicka här för att komma till startsidan

Thorins Trädgård Mångatan: Det vackra finns här och nu

Blogginlägg från Kajsa - Thorins Trädgård Mångatan

Varje gång när våren startar tycker jag att det är som vackrast! Men nu är naturen fullkomligt galet vacker till pingst, så inbjudande och syndig som en förbjuden sen kväll på stan.

Kulmen var när bonden släppte ut sina hästar, två ston med föl och en hingst, i hagen nedanför vår tomt till helgen. Då behövs inga otillåtna medel för stimulans, för det vackra finns här och nu, och min högsta önskan är att få vara på min tomt mitt i naturen.

/Kajsa


Kajsa hälsar på hästarna - Thorins Trädgård



5 kommentarer:

  1. Hallå Kajsa, somliga har trädgårdstomtar, andra har ardennerhästar som dekoration.

    Jag får värsta sommarkänslan av den bilden där du matar hästarna.

    /Marit

    SvaraRadera
  2. vilket fint inlägg att läsa, visst är det så att man kan finna ro, glädje, stimulans och ja allt möjligt i trädgården - jag kan bara hålla med dig.

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart ställe med hästar in på knutarna. Där förstår jag verkligen att du trivs och vill vara.
    Ha det gott Marie:)

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder, så levande.

    SvaraRadera
  5. Du är snäll mot djur du Kajsa och sånna som du borde rimligtvis få nobelpriset.

    SvaraRadera

Genvägar