Thorins TrädgårdKlicka här för att komma till startsidan för Thorins Trädgård Om Thorins Trädgårdar Maila mig Dagens bild Kolla på Sara och Theas foton Från ax till limpa Snygga kombinationer Marits favoriter Klicka här för att komma till startsidan

Och vinnare är...

Och vinnarna är...

Oberoende och omutbara
En oberoende dragningsjury har nu plockat ut vinnarlapparna ur denna gamla klassiska luva från DOMUS. Old School.

Fem trevliga bloggläsare tillika (underbart ord) trädgårdsentusiaster har en läsupplevelse att vänta. Skicka in postadressen till thorinstradgard@hotmail.com så kommer önskenumret på posten inom kort.

/Marit


Ullis med bloggen Leva på landet önskade sig något av de fem första numren och då väljer jag det med vackrast omslag ever! Tänk att ha en sådan ingång till trädgården...


Syster Yster med bloggen På kullen önskade sig nummer 1 från 2008. Grattis!


Min kollega Kattis önskade sig nummer 3 2008 som bland annat handlar om lusthus. Grattis!


Helen J med bloggen Gröna funderingar önskade sig kommande nummer. Grattis!


Åsa med Atelje Annorlunda önskade sig nummer 1 2007. Grattis!

12 kommentarer:

  1. Åh!!!! JAG VANN!!!! Helt fantastiskt, det brukar aldrig någonsin inträffa! Jag kan inte fatta det riktigt - är det säkert att det blev rätt? Ni kanske läste fel på lappen? =)
    Mail kommer omgående! Jag ser verkligen fram emot att få läsa nästa nummer av den här trevliga och intressanta tidningen.
    Tack snälla!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag har tidningen sen ett drygt år tillbaka. Den är härlig tycker jag!
    Karin

    SvaraRadera
  3. Hallå Helen, ingen tvekan om att det blev rätt. Tre omutbara familjemedlemmar kan intyga att stämmer :D

    Grattis!

    Karin, håller helt med dig!

    Marit

    SvaraRadera
  4. Så kul att även en växtdödare som jag fick vinna - om vi köper det där huset så får jag ju i alla fall mer tomt att försöka lyckas på.
    Även om styvfar troligen får detta nummer.
    Tack raring!!

    SvaraRadera
  5. Den med lusthus skulle jag velat ha!

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnarna och tack för en kul tävling.
    Kram:)

    SvaraRadera
  7. Åh tusen tack...jag vann. Var precis in och kollade på en annan tävling och kände mej lite butter och då ser jag plötsligt här inne att jag vunnit. Nu är jag glader igen. Ska bli spännande och se vad det är för en tidning.

    Många kramar
    Åsa

    SvaraRadera
  8. Vilka fina vattenhål du visade!
    Vackra bilder.

    SvaraRadera
  9. Tack så jättemkt är mkt nyfiken på vad det är för en härlig tidning. Kände mej lite nere så det här passar mej perfekt.
    Hur skickar du den?

    SvaraRadera
  10. Så glad jag blir. Har inte varit in på bloggen på flera dagar så hittar jag detta när jag trött som den bara skulle kolla lite. Blev genast mycekt piggare och gladare. Väntar med spänning på tidningen. Mailar dig.

    kram Ullis

    SvaraRadera

Genvägar