Thorins TrädgårdKlicka här för att komma till startsidan för Thorins Trädgård Om Thorins Trädgårdar Maila mig Dagens bild Kolla på Sara och Theas foton Från ax till limpa Snygga kombinationer Marits favoriter Klicka här för att komma till startsidan

Vägfynd: Skarpt cerise- och blålilafärgad vallmo


Vägfynd!

Nedan syns telefonbilden på "vallmoslänten" som min man hittade vid sitt jobb, ovan syns en hemfraktad, slokande Vallmo. Jag har ingenting i min trädgård som är så färgstarkt som denna, förutom den kraftigt orangefärgade Vallmon som blommar i juni. Ska bli kul att plantera in denna färgklick!

/Marit, vallmosamlaren

2 kommentarer:

  1. Så läcker, det är kul med färgklickar så den blir säkert hur bra som helst! Må väl, Jenny

    SvaraRadera
  2. rött är ju alltid fint i trädgården, men oj, det är visst inte bara parkerna i Enköping som blommar vackert, till och med vägkanterna ska vara rena blomsterängar ser jag :)

    SvaraRadera

Genvägar