Thorins TrädgårdKlicka här för att komma till startsidan för Thorins Trädgård Om Thorins Trädgårdar Maila mig Dagens bild Kolla på Sara och Theas foton Från ax till limpa Snygga kombinationer Marits favoriter Klicka här för att komma till startsidan

En bild säger mer än tusen ord - kanske...


Thorins Trädgård

Hur nördigt roligt som helst. Wordle.net. Klistra in en webbadress eller en text och få de mest använda orden presenterade i olika typsnitt och färger. Klicka på bilderna nedan för att se sammanfattningar av några av de trädgårdsbloggar jag följer.


Med fingrarna i (j) orden 11 augusti 2009


I mitt gröna hjärta, 11 augusti 2009



Rubens Rabatter, 11 augusti 2009

4 kommentarer:

  1. Det var en rolig tjänst! Snyggt grafiskt sett, det gillar jag. Och tack för lite extra reklam... Hoppas allt är bra annars och att trädgården frodas! Här är det ogräsinvation efter allt regn...Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny, visst är sajten rolig!

    Vi har ogräsinvasion på nysådda gräsmattan. Vissa delar har bara ogräs och jag går dit varje dag och drar upp knippor. Här handlar det inte ens om att dra upp ogräs i taget längre... suck.

    Men idag är det innejobb som gäller. Tvätt och jobb. Jobb och tvätt.

    /Marit

    SvaraRadera
  3. Fniss jo den tjänsten måste jag prova.
    Kram:)

    SvaraRadera
  4. Roligt att se alla dessa du gjort. besöker alla bloggar du visar och nu har jag även sett din! Tack, MB
    Ps. Se upp för ryssen....hihihi

    SvaraRadera

Genvägar